Anna Rybak, Urszula Zawadzka, Emma Wang Hansen promowały już PZU, Sunbites, Credit Agricole, a w Internecie mają własne fankluby. Ich nazwiska nic wam nie mówią? Rzeczywiście, nie są to gwiazdy. Znają je tylko najbardziej spostrzegawczy odbiorcy, wyłapujący obecność tych samych osób w różnych spotach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z zatrudnianiem gwiazd do kampanii reklamowych jest stosunkowo łatwo. Upraszczając, ważne cechy to:
atrakcyjność,
wywoływanie u odbiorcy skojarzeń z konkretnymi cechami czy wartościami (np. rodziną, zaufaniem, młodością),
brak skandali w życiu prywatnym.
Ale najważniejsza jest rozpoznawalność przyciągająca uwagę widzów do reklamy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.