Zatrudnienie Roberta Lewandowskiego jako ambasadora marki kosztuje, według szacunków, około miliona złotych. Niektórzy już widzą w nim następcę Davida Beckhama, który na reklamie zarobił więcej niż na boisku. Zdobycie zagranicznych kontraktów reklamowych będzie jednak trudniejsze niż strzelenie czterech goli Realowi Madryt.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ubiegłym roku na muralu Gillette niedaleko Politechniki Warszawskiej został namalowany w sportowym stroju, w geście radości po zdobyciu bramki. Z kolei na okładce lipcowego magazynu „Gala” pozuje w eleganckim garniturze, wspólnie ze świeżo poślubioną żoną.
Jest obecny także na markowych eventach. Podczas turnieju Coca-Cola Cup w Krakowie, kiedy przychodzi chwila rozdawania autografów, przed napierającym tłumem muszą chronić go ochroniarze.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.