Jak najlepiej zbadać atrakcyjność wnętrza supermarketu czy salonu sprzedaży? Jak sprawdzić, czy klienci znajdują tam to, czego szukają, a także (to już szczyt oczekiwań) czy architektonika miejsca zachęca do tego, by kupić więcej? Potrzebnych nam będzie od kilku do kilkunastu kompetentnych klientów i jeden badacz etnograf.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Klienci nie podejmują decyzji zakupowych w próżni. Tym bardziej nie robią tego, gdy są zamknięci z grupą obcych sobie osób w sali z lustrem weneckim. Pozwólmy im na dostarczenie informacji zwrotnej na temat kategorii produktu, marki, konceptu czy sieci handlowej w innej sytuacji. Wtedy, gdy akurat przeglądają odpowiedni dział w sklepie.
Umiejscowimy ich wtedy w kontekście, który umożliwia rzeczywiście znaczące odkrycia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.