Od początku swojego istnienia przemysł rozrywki komputerowej był nastawiony głównie na pozyskanie zainteresowania męskiej części użytkowników komputerów. Kobiety nie wchodziły w sferę najżywszego zainteresowania producentów gier komputerowych. Zdarzały się pojedyncze przypadki wydania programu przeznaczonego specjalnie dla płci pięknej, ale nie zdobywały one zwykle większego uznania wśród pań. Sytuacja ta zaczęła zmieniać się dopiero w ciągu ostatnich kilku lat, wraz z upowszechnieniem się Internetu oraz gier sieciowych. Obecnie kobiety stanowią już pokaźny procent entuzjastów komputerowej rozrywki.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.