eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów - Marketing przy Kawie
eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientóweCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientóweCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientóweCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów

eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów

eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów
Marcin Fiedziukiewicz

Marcin Fiedziukiewicz

-

Marcin Fiedziukiewicz

Marcin Fiedziukiewicz

Zarządzanie relacjami z użytkownikami Internetu (eCRM) dzięki rozwojowi technologii, a przede wszystkim coraz szerszej działalności firm w Sieci, nabiera całkiem nowej jakości. Staje się bardzo skutecznym narzędziem w walce o pozyskanie lojalności klienta. Lojalność jest tym elementem gry rynkowej, który w obecnych czasach jest podstawą skutecznego działania w e-biznesie, ponieważ gwarantuje nie tylko sprzedaż towaru czy usługi, ale stałość relacji sprzedawca–klient.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja