Dużą zaletą wysyłki bezpośredniej jest mierzalność, która pozwala na sprawdzanie i optymalizowanie. W praktyce stosuje się niewiele kalkulacji, niemniej odrobina podstawowej wiedzy jest zawsze wymagana. Zbyt często pada stwierdzenie: "Wysyłka bezpośrednia nie działa!" - zanim jeszcze sprawdzi się i oceni właściwe elementy tego narzędzia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Niniejsze studium przypadku jest częścią artykułu Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 1: Adresy), „MpK-T”, nr 7, 17.06.2003
Przypadek 1, sprzedaż bezpośrednia
Firma sprawdzała 5 grup adresowych do sprzedaży wyjazdów turystycznych drogą wysyłki bezpośredniej. Produkcja jednej przesyłki kosztuje 3 PLN, koszt wysłania to 1.5 PLN.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.