Pomysłowość kampanii wysyłkowej nie ogranicza się jedynie do projektu wysyłki. W wielu przypadkach do pozytywnego efektu przyczynia się jedna lub więcej zapowiedzi przed główną wysyłką. Artykuł ten wyjaśnia rolę wysyłki zapowiadającej i ma na celu wykazanie, jak radykalnie może ona polepszyć rezultaty wysyłki bezpośredniej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przypuśćmy na moment, że stworzyło się już listę właściwych adresów (zob. Wysyłka bezpośrednia nie działa!(Część 1: Adresy)), ma się dobrą ofertę (zob. Wysyłka bezpośrednia nie działa!(Część 2: Oferta)) i nadało się sensowną wysyłkę. Fakt, że odzew jest wciąż zbyt mały, nie dowodzi, że potencjalni klienci nie są zainteresowani i/lub wysyłka bezpośrednia nie funkcjonuje właściwie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.