W 2015 roku przypada 250. rocznica powstania teatru publicznego w Polsce. Z tej okazji we wrześniu – miesiącu, w którym rozpoczyna się teatralny sezon – uczestnicy 19. spotkania z cyklu Komu Komunikacja rozmawiali o promocji teatru.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zebrani mogli porównać, jak działania public relations prowadzi instytucja z wieloletnią tradycją, a jak istniejący od dekady lokalny teatr. Dowiedzieli się też, jak promuje się prawdopodobnie najmniejsza scena w Polsce oraz czego dziennikarze piszący o kulturze oczekują od PR-owców, którzy pracują dla teatrów.
Teatr Stu i jego PR
Rozpoczynający właśnie 50.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.