Co robić, aby współpraca PR-owców i dziennikarzy była lepsza?Co robić, aby współpraca PR-owców i dziennikarzy była lepsza?Co robić, aby współpraca PR-owców i dziennikarzy była lepsza?Co robić, aby współpraca PR-owców i dziennikarzy była lepsza?

Co robić, aby współpraca PR-owców i dziennikarzy była lepsza?

Co robić, aby współpraca PR-owców i dziennikarzy była lepsza?
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

PR-owcy i dziennikarze często kontaktują się ze sobą w codziennej pracy, ale ich wzajemne oczekiwania bywają rozbieżne. Co mogą zrobić przedstawiciele obu tych grup, by ich współpraca przebiegała bez problemów, była satysfakcjonująca i efektywna? Nad tym zastanawiali się uczestnicy 15. spotkania Komu Komunikacja, pod hasłem „PR relations”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się