Kto chciałby poczuć się jak w więzieniu, nie opuszczając mieszkania? To niecodzienne doświadczenie twórcy kampanii serialu „Alcatraz” zafundowali jego potencjalnym widzom w Hiszpanii. Dali im dosłownie skosztować więzienia, dostarczając „więzienne posiłki” prosto do domu.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Tym, którzy skorzystali z usługi „Alcatraz delivery”, przesyłkę pod drzwi dostarczyli przekonująco wyglądający więźniowie w eskorcie policjantów. Więzienne dania okraszano solidnie dawką materiałów reklamujących produkcję w reżyserii J.J. Abramsa.
Uruchomiona została także infolinia dla niezadowolonych klientów, gdzie – jak na praktyki więzienne przystało – obsługa w niewybrednych słowach dawała do zrozumienia, jakie wrażenie robią na niej zgłaszane skargi.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.