Puste dno słoiczka po ulubionym kremie, którego produkcję zarzucono, może wyzwolić w konsumencie falę nieukojonej nostalgii. Producenci czasami dają się jej ponieść, baczniej przyglądają się życzeniom „długiego ogona” i decydują się na wskrzeszenie produktu wycofanego z produkcji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Cóż, na niektórych nie działają nawet najatrakcyjniejsze rynkowe nowinki. Nie mają w sobie na tyle magnetyzmu, by przemóc siłę przyzwyczajenia, tej drugiej natury człowieka.
Przez ponad 10 lat Lush z niewielkiej mydlarni przeobraził się w międzynarodową firmę o rocznym obrocie wynoszącym 150 milionów funtów, której proekologiczne kampanie promocyjne przyciągają uwagę światowej opinii publicznej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.