Walka o sloganWalka o sloganWalka o sloganWalka o slogan

Walka o slogan

Walka o slogan
Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

-

Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

Hasło, które w świadomości konsumentów jednoznacznie wiąże się z marką, jest osiągnięciem marketingowym na wagę złota. Wkracza ono do słownika przeciętnego człowieka, występuje w luźnych rozmowach i żartach. A marka ma monopol na wszelkie sformułowania, w których ono występuje. Kto nie wierzy, niech zobaczy, jak Chick-fil-A, amerykańska sieć restauracji, traktuje każdego, kto zbliża się do jej sloganu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja