Choć zaszczyt odegrania roli najsłynniejszego agenta w służbie Jej Królewskiej Mości prawie dwa lata temu przypadł w udziale Danielowi Craigowi, i tak dla wielu najlepszym bondowskim wcieleniem pozostanie Pierce Brosnan, którego znakiem rozpoznawczym zawsze będą: urok osobisty, styl i nieprzeciętna elegancja.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Właśnie ta ostatnia cecha zainspirowała przedsiębiorczy sztab marketerów Vistuli i Wólczanki do podpisania kontraktu z irlandzkim gwiazdorem (szczegóły finansowe owiane są tajemnicą). Wykorzystanie wizerunku aktora w najnowszej kampanii jesień–zima to bez wątpienia świetny zabieg promocyjny. Wiedzą o tym dobrze przedstawiciele jednej z najstarszych brytyjskich firm z segmentu odzieżowego – Aquascutum, autorzy ubiegłorocznego, pełnego sukcesów rebrandingu marki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.