Start zimowych igrzysk olimpijskich już za tydzień. Olbrzymia impreza sportowa? Truizm, jakich mało. Gigantyczny biznes wart setki milionów dolarów? Bez dwóch zdań. Okazja, żeby McDonald’s znowu pokazał się jako mecenas sportu i zdrowego trybu życia? Zgadliście.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najsłynniejsza na świecie sieć fast-food nijak nie kojarzy się ze zdrowym odżywianiem, a co dopiero z karmieniem sportowców. Jako jeden z głównych sponsorów igrzysk w Turynie podejmuje działalność niewątpliwie szlachetną, choć wiadomo też, że ubija przy tym świetny interes. McDonald’s po raz szósty został również „Oficjalną Restauracją Igrzysk Olimpijskich”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.