Przyszedł czas na najodważniejszą część największej w historii kampanii Wólczanki. Dystyngowana firma, wychodząc naprzeciw szaleństwu młodości, postawiła na erotyzm w dosłownym wydaniu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Do obecności seksu w reklamie można się było już przyzwyczaić. Jeśli sam promowany produkt jest z erotyką związany (bielizna, pewne rodzaje kosmetyków itp.), to na obecność treści seksualnych nie zwraca się już w ogóle uwagi. Dzisiaj to po prostu norma. Po tego rodzaju reklamowe wątki sięgnęła też jednak firma, po której mało kto mógł się tego spodziewać.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.