Rynek komputerowy rozwija się w ostrym tempie, niemal bez przerwy producenci wprowadzają nowe produkty. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, iż w ręce konsumentów trafiają często produkty niedopracowane lub "nowości" obecne na rynku już od dawna.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przykładowo, rynek kart graficznych jest obecnie opanowany przez dwie firmy – NVidię i ATI. Obydwie oferują szeroką gamę produktów, których nazewnictwo wynika wyłącznie z potrzeb marketingowych, nijak się mając do parametrów technicznych. I tak, kanadyjska firma ATI wyprodukowała chyba za dużo chipów z serii Radeon 8500 i teraz sprzedaje je pod nową nazwą Radeon 9100 – choć w rzeczywistości to ten sam chip.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.