Hej, ty, patrz na billboard - Marketing przy Kawie
Hej, ty, patrz na billboardHej, ty, patrz na billboardHej, ty, patrz na billboardHej, ty, patrz na billboard

Hej, ty, patrz na billboard

Hej, ty, patrz na billboard
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Pamiętacie jeszcze aparaty Polaroid? Były modne jakieś dobre 10 lat temu. Teraz nieoczekiwanie mogą znów powrócić. Wystarczyło, że pojawiły się w hicie zespołu OutKast pod tytułem „Hey Ya”. Teraz pojawią się też na londyńskich billboardach – w towarzystwie erotycznych zabawek.

Przebój grupy OutKast święci triumfy na europejskich i amerykańskich listach przebojów od kilkunastu tygodni. W teledysku pojawiają się dziewczęta, które robią członkom zespołu zdjęcia polaroidami. W tym samym czasie muzycy śpiewają „Shake it like a Polaroid picture”. Taką darmową prezentację przed milionami widzów na świecie postanowił wykorzystać kanadyjski oddział producenta aparatów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja