Izabela Woroniecka
Jak to się stało, że marketing wygrał ze stomatologią?
Damian Gucza
Tak naprawdę to wygrała reklama. Podczas studiów stomatologicznych koledzy z kwatery narzekali, że nie oddaję pilota i nie chcę zmieniać kanału, jak zaczynają się reklamy… A ja z uporem się w nie wpatrywałem i podziwiałem ówczesne dzieła początkujących agencji reklamowych w Polsce.
Studia stomatologiczne to studia, które nie dają pola dla kreatywności i analitycznego myślenia, a ja po prostu nie potrafię tak studiować. Musiałem je zmienić na coś naprawdę interesującego, więc trafiłem do amerykańsko-polskiego college’u w Bielsku Białej i rozpocząłem studia ze specjalizacją w reklamie i promocji.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.