„Reklamy działają na innych bardziej niż na mnie” – uważa większość konsumentów (badanie MEC)
  • 0
  • 2
12.11.2014

„Reklamy działają na innych bardziej niż na mnie” – uważa większość konsumentów (badanie MEC)

Marka, opakowanie i strona producenta – do wpływu tych czynników na decyzje zakupowe przyznajemy się chętniej niż do wpływu reklamy. Tylko 6 proc. polskich internautów twierdzi, że reklama telewizyjna działa bardziej na nich niż na innych Polaków. Lwia część uważa, że jest odwrotnie – wynika z badania MEC i prof. Dariusza Dolińskiego z SWPS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 listopada 2014