„Obsługa klienta w social media” – raport agencji Wobuzz
  • 0
  • 1
12.11.2014

„Obsługa klienta w social media” – raport agencji Wobuzz

20% internautów nie dzieli się z markami swoimi negatywnymi doświadczeniami konsumenckimi. Niemal 2/3 badanych lubi, kiedy marka odpowiada im w humorystyczny sposób, ale 71% nie lubi żartów na swój temat – wskazują wyniki badania przeprowadzonego przez agencję Wobuzz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jolly

9 lat temu

1 mężczyzna?

z wykresu pokazującego płeć respondentów można wysunąć wniosek, iż badaniu wziął udział jeden, ale za to bardzo duży mężczyzna ;)

12 listopada 2014