2 0 0 0 23 18.09.2018oPornografii.pl – kampania i portal Stowarzyszenia Twoja SprawaPornografia jest wielowymiarowym zagrożeniem dla prawidłowego rozwoju dzieci i młodzieży – ostrzega Stowarzyszenie Twoja Sprawa, wskazując na wyniki badań. Tymczasem dostęp do treści pornograficznych jest powszechny i banalnie łatwy. Kontakt z nimi mają coraz młodsi internauci. W związku z tym organizacja uruchomiła portal oPornografii.pl i kampanię.
0 0 0 0 0 18.09.2018Weber Shandwick wprowadza nowy model agencji oparty na innowacyjnych rozwiązaniachWeber Shandwick wprowadza The X Practice – jednostkę integrującą specjalistów różnych dziedzin. Ich zadaniem jest wspieranie klientów agencji z różnych branż i rynków. Podstawą działania X Practice jest integracja globalnej innowacyjności i doświadczenia technologicznego firmy w modelu zorientowanym na klienta.
0 2 0 0 0 18.09.2018Współczesne oblicze kampanii promocyjnych miast i regionów. Wkrótce VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu w SamorządachPromocja miasta czy regionu przestała być piętą achillesową samorządów. Coraz częściej realizowane projekty są dobrze przemyślane i spójne z tym, co ma do zaoferowania region. Jak efektywnie realizować projekty promocyjne, aby osiągnąć zaplanowane rezultaty przy jednoczesnej rentowności? Będą o tym rozmawiać zgromadzeni na VIII Kongresie Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 października.
0 2 0 0 0 18.09.2018ClickInStory – nowy gracz na rynku influencer i digital marketinguWe wrześniu działalność rozpoczęła nowa agencja kreatywna – ClickInStory. Firma specjalizuje się w influencer, digital oraz content marketingu. Jej twórcą i CEO jest Kacper Zdunek.
1 3 0 0 0 18.09.2018Nike świętuje nowy rekord świata w maratonie16 września Eliud Kipchoge ustanowił w Berlinie nowy rekord świata w maratonie. Biegacz ukończył zawody z czasem 2:01:39 i tym samym poprawił dotychczasowy wynik o 78 sekund. Marka Nike zaprezentowała z tej okazji klip z serii „Just Do It” − „Fastest Ever”.
0 0 0 0 0 18.09.2018Deloitte partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej co najmniej do końca 2020 r.Deloitte będzie partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej co najmniej do końca 2020 r. Od blisko sześciu lat firma jest zaangażowana w rozwój polskiej siatkówki. Kolejna umowa o współpracy obowiązuje do końca 2020 r.
0 0 0 0 0 18.09.2018Desperados zorganizował imprezę na dnie najgłębszego basenu na świecieNajgłębsza podwodna impreza na świecie, „Deep House Party” odbyła się na dnie basenu we Włoszech, na głębokości 42 metrów. Wszystko w ramach kampanii marki Desperados „Release Your Inner Tequila”.
1 2 0 0 0 17.09.2018Pepsi promuje się jako legendarny smakPepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage. To puszki, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 r. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 9 0 0 3 17.09.2018„Dołącz do kobiet, które zmieniają świat” – kampania marki Reebok z udziałem Joanny Jędrzejczyk, Julii Wieniawy i Katarzyny Bigos„Dołącz do kobiet, które zmieniają świat” – tak brzmi przesłanie kampanii Reeboka „Be More Human” skierowanej do kobiet. O sile i motywacji opowiadają w niej Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa oraz Katarzyna Bigos. To część globalnej akcji.
1 1 0 0 0 17.09.2018Szymon Majewski kręci śrubę w kampanii Plusa dla FirmPlus rozpoczął kampanię promującą ofertę dla firm. Tym razem w spocie Szymon Majewski odwiedza warsztat samochodowy.