Weber Shandwick wprowadza nowy model agencji oparty na innowacyjnych rozwiązaniach - Marketing przy Kawie
Weber Shandwick wprowadza nowy model agencji oparty na innowacyjnych rozwiązaniach
  • 0
  • 0
18.09.2018

Weber Shandwick wprowadza nowy model agencji oparty na innowacyjnych rozwiązaniach

Weber Shandwick wprowadza The X Practice – jednostkę integrującą specjalistów różnych dziedzin. Ich zadaniem jest wspieranie klientów agencji z różnych branż i rynków. Podstawą działania X Practice jest integracja globalnej innowacyjności i doświadczenia technologicznego firmy w modelu zorientowanym na klienta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 września 2018

  • 0
  • 2
  • 0
18.09.2018

Współczesne oblicze kampanii promocyjnych miast i regionów. Wkrótce VIII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Promocja miasta czy regionu przestała być piętą achillesową samorządów. Coraz częściej realizowane projekty są dobrze przemyślane i spójne z tym, co ma do zaoferowania region. Jak efektywnie realizować projekty promocyjne, aby osiągnąć zaplanowane rezultaty przy jednoczesnej rentowności? Będą o tym rozmawiać zgromadzeni na VIII Kongresie Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 października.