1 0 0 0 1 1.10.2018Doniu rapuje z okazji inauguracji projektu Polskiej Fundacji Narodowej „I love Poland”Wkrótce jacht „I love Poland” ma wyruszyć w pierwszy oficjalny rejs. 29 września w Szczecinie – macierzystym porcie jednostki – odbyła się inauguracja żeglarskiego projektu. Towarzyszyła temu prezentacja piosenki i klipu Dominika „Donia” Grabowskiego, „Od urodzenia w sercach Niepodległa”. To oficjalny utwór promujący akcję.
2 2 0 0 0 1.10.2018Tok FM w spocie parodiuje Andrzeja DudęZ początkiem października Radio Tok FM ruszyło z kampanią wizerunkową „Kimkolwiek jesteś”. W spocie telewizyjnym rozgłośnia parodiuje Andrzeja Dudę i nawiązuje do jego wypowiedzi o nieustannym uczeniu się. Kreacje akcentują dodatkowo dostępność stacji w Internecie oraz mobile.
0 6 0 0 1 1.10.2018Teatr w Będzinie znalazł sposób na banery wyborcze, które szpecą jego otoczenieTeatr Dzieci Zagłębia im. Jana Dormana w Będzinie poprosił polityków o usunięcie banerów wyborczych sprzed jego siedziby. Nie doczekawszy się pozytywnej reakcji, wywiesił własne banery. Bajkowe postacie głoszą na nich swoje własne hasła, ośmieszając krnąbrnych polityków.
0 0 0 0 0 28.09.2018Instagram walczy z reklamami nielegalnych substancjiInstagram kojarzy się głównie ze zdjęciami celebrytów i postami z wakacji. Jest jednak także ogromnym rynkiem zbytu dla handlujących nielegalnymi substancjami i narkotykami. W ostatnich tygodniach serwis zobowiązał się do ukrócenia tego procederu. Będzie musiał zmagać się z własnymi algorytmami i systemami, które dostarczają spersonalizowane treści. Wyświetlają one posty o nielegalnych środkach osobom, które wykazały nimi zainteresowanie.
0 1 0 0 0 28.09.2018Facebook wprowadza reklamy w relacjachFacebook ogłosił wprowadzenie reklam w relacjach na platformie. W nadchodzących tygodniach zostaną one wprowadzone również w relacjach na Messengerze.
1 1 0 0 0 28.09.2018Krzysztof Gonciarz w Piątnicy promuje skyrRozpoczęła się internetowa kampania promująca skyr – jogurt typu islandzkiego z Piątnicy. W ramach działań komunikacyjnych mleczarnię odwiedził Krzysztof Gonciarz. Efekty wizyty na Podlasiu można zobaczyć w jego kanale na YouTube.
0 0 0 0 0 28.09.2018McDonald’s w USA usuwa sztuczne składniki z burgerówPropionian wapnia i benzoesan sodu znikają z Big Maca, burgerów Quarter Pounder i zestawów Happy Meal. To część dążeń sieci McDonald’s do budowania zdrowszego wizerunku.
0 2 0 0 0 28.09.2018„Big Data & mobile” – raport Spicy MobileUkazał się raport „Big Data & mobile” przygotowany przez agencję Spicy Mobile. Poświęcony jest wykorzystaniu danych w marketingu mobilnym.
1 1 0 0 0 28.09.2018Kampania reklamowa marki ParanitRozpoczęła się kampania wizerunkowa preparatów marki Paranit, które pomagają leczyć wszawicę oraz chronić przed nią. W jej ramach prowadzone będą działania w Internecie.
1 0 0 0 0 28.09.2018Rusza jesienna kampania CCC28 września rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii CCC w ramach platformy komunikacyjnej „Go for more”. Będzie realizowana na pięciu europejskich rynkach.