0 10 0 0 1 13.11.2017Trzy murale z okazji 50. rocznicy powstania Levi’s Trucker JacketW samym sercu Warszawy na zlecenie marki Levi’s powstały trzy murale. Namalowano je z okazji 50. rocznicy stworzenia kurtki Trucker Jacket. Prace nawiązują do jej historii.
0 1 0 0 0 13.11.2017„Misja Wisła” – Renault z własnym reality showW listopadzie rozpoczyna się sezon Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Wiśle. Z tej okazji firma Renault będąca sponsorem PZN we współpracy z Wirtualną Polską przygotowała serial w formule reality show. Jego tytuł to „Misja Wisła”.
0 0 0 0 0 13.11.2017Inspekcja Handlowa skontrolowała, jak sprzedawcy informują o cenachInspekcja Handlowa na zlecenie UOKiK w I kwartale 2017 r. skontrolowała, jak sprzedawcy informują o cenach. Inspektorzy sprawdzili prawie 64 tys. partii produktów. Zastrzeżenia wzbudziły 4 tys. (6,4 proc.).
0 2 0 0 0 13.11.2017Połowa reklam w Sieci nie jest zauważana przez internautów. Badanie GemiusaWe wrześniu polskim internautom korzystającym z komputerów osobistych i laptopów wyemitowano ponad 30 mld reklam. To średnio 1,3 tys. na jednego użytkownika Sieci. 52 proc. tych kreacji zostało wyświetlonych w polu widzenia internauty. Były tam widoczne przez średnio 11 s. – pokazuje analiza Gemiusa.
0 0 0 0 0 13.11.2017UOKiK wydał cztery zgody na koncentracjęUOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje. Dotyczą one przedsiębiorców zajmujących się m.in. dystrybucją maszyn budowlanych i górniczych, hurtową sprzedażą motoryzacyjnych części zamiennych, windykacją wierzytelności, produkcją i sprzedażą paliw oraz ich biokomponentów.
1 2 0 0 0 10.11.2017„Tradycja z nutą nowoczesności” w kampanii marki KrakuskiMarka Krakuski wprowadza nową platformę komunikacji: „Tradycja z nutą nowoczesności”. Działania w ramach kampanii 360° będą widoczne w mediach oraz w punktach sprzedaży detalicznej. To kolejny element nowej strategii, po zmianie opakowań i powiększeniu gramatur.
3 3 0 0 0 10.11.2017„Dla Ciebie zginął policjant, strażak, żołnierz, a dla mnie tata” – kampania Fundacji Dorastaj z NamiRozpoczęła się kampania Fundacji Dorastaj z Nami. Jej hasło brzmi: „Dla Ciebie zginął policjant, strażak, żołnierz, a dla mnie tata”. To kolejna inicjatywa fundacji otaczającej opieką dzieci, których rodzice zginęli lub zostali poszkodowani na służbie.
0 0 0 0 0 10.11.2017Syn założyciela Biedronki uruchamia sieć ekologicznych supermarketówMateusz Świtalski, syn założyciela sieci Biedronka, zarejestrował spółkę Bio Market Polska. Jak podaje „Puls Biznesu”, ma to być sieć marketów o powierzchni ponad 500 m2, oferujących ekologiczną żywność. Pierwszy sklep Bio Family rozpocznie działalność w Poznaniu 25 listopada.
1 0 0 0 0 10.11.2017Spedycja jako najtrudniejsza branża świata w spocie firmy AdarPolska firma spedycyjna Adar przygotowała spot zatytułowany „Najtrudniejsza branża świata”. Ukazuje w nim realia pracy kierowców TIR-ów.
2 0 0 0 0 10.11.2017„Lepsza połowa życia” zaczyna się po czterdziestce – przekonuje Permen King w internetowym programieRusza „Lepsza połowa życia”. To internetowy program brandu Permen King, prowadzony przez Roberta Gonerę. Marka chce w nim obalić mit, że wszystko, co ciekawe, może nas spotkać przed 40. rokiem życia.