0 0 0 26.03.2019KPRM szuka wykonawcy na zakup powierzchni reklamowej do promocji „piątki Kaczyńskiego”Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi postępowanie na zakup mediów do kampanii promującej tzw. piątkę Kaczyńskiego. Całkowita wartość zamówienia to 620 tys. zł.
1 0 0 26.03.2019Karta kredytowa, serwis streamingowy i subskrypcja newsów – nowe pomysły Apple25 marca Jennifer Bailey, wiceprezes Apple, zaprezentowała nowości firmy. Są wśród nich: karta kredytowa, usługa wideo na żądanie i subskrypcja newsów.
0 1 0 26.03.2019Grupa Bauer Media wchodzi w usługi marketingowe i sprzedażoweGrupa Bauer Media ogłosiła, że w ramach nowej strategii biznesowej wchodzi w sektor usług marketingowych i sprzedażowych. Skupi się na rynku małych i średnich przedsiębiorstw (SME).
0 1 0 26.03.2019Zenith: polski rynek reklamowy wzrośnie w 2019 r. o 5,3%, a globalny o 4,7%Według prognozy agencji mediowej Zenith polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku o 5,3%. Łączna wartość inwestycji reklamowych wyniesie 8,019 mld zł. Dynamika wzrostu polskiego rynku wyprzedzi tę, z jaką rośnie rynek reklamy na świecie. Analitycy firmy szacują, że globalne wydatki reklamowe będą w tym roku wyższe o 4,7%, a ich wartość sięgnie kwoty 623 mld dol.
0 0 0 26.03.2019L’Oreal Polska poszerza współpracę z MullenLowe WarsawFirma L’Oreal Polska rozszerzyła współpracę z MullenLowe Warsaw o kolejne marki oraz rynki. Agencja od 2017 r. zajmowała się obsługą internetową marek face care Garniera (m.in. Czysta Skóra, Skin Naturals, Botanicals, BB).
0 0 0 26.03.2019Data Driven Decisions – jeszcze do 27 marca można zgłaszać tematyDruga edycja forum Data Driven Decisions już 17 i 18 maja w Łodzi. Organizatorzy czekają jeszcze na propozycje tematów oraz prelegentów.
0 4 1 25.03.2019Krzysztof Hołowczyc i energia od Monster EnergyKierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc zamieścił na swoim facebookowym profilu krótki film. Rozpakowuje w nim paczkę od firmy Monster Energy.
0 0 0 25.03.2019Były pracownik Nike oskarża firmę o dyskryminację rasowąAhmer Inam, który przez ponad dwa lata pracował w Nike jako senior director ds. analiz danych, twierdzi, że firma dyskryminowała go na tle rasowym. Wniósł w tej sprawie pozew.
4 2 0 25.03.2019„Bez nonsensów w T‑Mobile” – startuje kampania teaserowaDługie oczekiwanie na infolinii. Internet, który nie działa, jak należy. Nowi klienci z ofertami, których nie mogą otrzymać stali. Trudności w uzyskaniu najprostszych informacji. Między innymi z takimi nonsensami spotykają się klienci rynku telekomunikacyjnego. T‑Mobile nawiązuje do nich w kampanii teaserowej, która wystartowała 25 marca.
0 0 0 25.03.2019„Matka natura, ojciec Felix” – kampania reklamowa orzeszkówMarka Felix rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii z brand hero. Tym razem wiewiórka wpada na parapetówkę, by uratować jej organizatora przed sztywną imprezą.