1 0 0 0 0 2.10.2018Nokia Phones z nową agencją PR w PolsceHMD Global OY oraz Arskom podpisały umowę na obsługę w Polsce marki Nokia w zakresie telefonów komórkowych i smartfonów. Agencja poprowadzi działania związane z PR, marketingiem, influencer marketingiem, monitoringiem mediów, obsługą sampli testowych, obsługą biura prasowego czy eventami.
1 1 0 0 0 2.10.2018Piosenka Kabaretu Starszych Panów w kampanii DawtonyRozpoczęła się kampania marki przetworów Dawtona. W rytm piosenki Kabaretu Starszych Panów „Addio, pomidory” reklama opowiada o tradycji i tęsknocie za smakiem polskich pomidorów.
0 0 0 0 0 2.10.2018Idea Bank wybiera w przetargu Value MediaIdea Bank rozstrzygnął przetarg na dom mediowy. W jego wyniku wybrana została agencja Value Media (Group One). Zajmie się zakupem mediów w kanałach cyfrowych.
1 3 0 0 0 1.10.2018Martin Stankiewicz szuka regału i okazji do podrywu w IkeiNa YouTube zdobywa popularność wideo branded content, w którym Martin Stankiewicz opisuje swoje perypetie w sklepie Ikea.
0 0 0 0 0 1.10.2018„Jedz ostrożnie!” – 19. konkurs Galerii Plakatu AMS z dodatkową nagrodą od Klubu Twórców ReklamyW 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu na temat zdrowego odżywiania i jego społecznego znaczenia. Wszyscy laureaci zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See & Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR).
1 2 0 0 0 1.10.2018„PKP Intercity. Tysiące powodów do podróżowania” – kolejna odsłona kampaniiPociągami PKP Intercity można podróżować również służbowo – przypomina przewoźnik. Bohaterami drugiej edycji kampanii są ponownie Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują i spotykają ciekawe osoby.
0 0 0 0 0 1.10.2018Copywriterzy zarabiają niemal o połowę więcej niż dziennikarze – pokazuje raport WhitePressChoć mówi się, że pióro bywa silniejsze od miecza, to na rynku pracy najczęściej liczy się jego lekkość. Ile można zarobić na pracy związanej z pisaniem treści? Według badań WhitePress na najwyższe zarobki w branży mogą liczyć copywriterzy (średnio 3830 zł), którzy są opłacani znacznie lepiej niż dziennikarze (średnio 2460 zł).
1 0 0 0 0 1.10.2018PKN Orlen z kampanią „Razem napędzamy Polskę”PKN Orlen to przede wszystkim ludzie – zarówno pracownicy, jak i osoby korzystające z jego produktów i usług. Takie jest przesłanie kampanii wizerunkowej koncernu „Razem napędzamy Polskę”.
0 4 0 0 0 1.10.2018Aflofarm przejmuje spółkę produkującą specjalistyczne preparaty dla sportowcówAflofarm nabył 100% udziałów Trec Nutrition. Tym samym jedna z największych polskich firm farmaceutycznych przejmie kontrolę nad spółką produkującą specjalistyczne preparaty dla sportowców. Wcześniej pozytywną decyzję w tej sprawie wydał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
0 2 0 0 0 1.10.201819 Południk Friendly Connected – nowa spółka na branżowej mapieSchulz Brand Friendly finalizuje współpracę z 19 Południkiem i inwestuje w nową spółkę: 19 Południk Friendly Connected. Będzie ona świadczyć usługi strategiczno-kreatywne dla marek. Obie firmy obejmują po 50% udziałów.