Grywalne reklamy i inne narzędzia dla gier mobilnych na Facebooku
  • 0
  • 3
2.08.2018

Grywalne reklamy i inne narzędzia dla gier mobilnych na Facebooku

Facebook przedstawił trzy nowe rozwiązania reklamowe. To grywalne reklamy, optymalizacja wskaźnika utrzymania klientów i możliwość ustalenia minimalnej stawki ROAS (zwrotu z nakładów na reklamę). Mają one pomóc markom gier mobilnych w nawiązaniu kontaktu z najbardziej wartościowymi graczami.

Konsumenci często chcą przetestować grę jeszcze przed jej zainstalowaniem. Dlatego właśnie Facebook wprowadza grywalne reklamy, które pozwalają graczom eksperymentować jeszcze przed dokonaniem zakupu.

Reklamodawcy specjalizujący się w sektorze gier chcą dotrzeć do osób najbardziej zainteresowanych oferowanymi przez nich aplikacjami. Jest to szczególnie ważne dla twórców gier, których model biznesowy zakłada generowanie przychodów z reklam.

Z tego względu Facebook dąży do optymalizacji wskaźnika utrzymania klientów we współpracy z wybranymi reklamodawcami aplikacji. Jednocześnie pomaga im dotrzeć do najbardziej zaangażowanych graczy. Optymalizacja wskaźnika utrzymania klientów ma pozwolić markom gier mobilnych na kierowanie reklam do osób, które najprawdopodobniej będą zainteresowane ich produktami. Celem jest również efektywniejsza monetyzacja oferowanych aplikacji.

Gracze, którzy kupują w aplikacjach, są niezwykle wartościowi dla twórców gier. W ubiegłym roku Facebook wprowadził optymalizację wartości, aby pomóc reklamodawcom znaleźć osoby, które najprawdopodobniej dokonają zakupów w aplikacji. Teraz wprowadził dodatkowe narzędzie, aby optymalizacja wartości była jeszcze skuteczniejsza.

  • 3

2 sierpnia 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2018

Do 2025 r. przedstawiciele pokolenia Y i Z będą stanowić ponad 40 proc. klientów marek luksusowych. Badanie Deloitte

Sprzedaż stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosła w minionym roku obrotowym* 217 mld dol. Jak wynika z raportu Deloitte, marki luksusowe zmieniają model działalności, aby dostosować się do oczekiwań młodszych klientów i konsumentów z rynków wschodzących. W tym roku za ponad połowa globalnej sprzedaży ubrań oraz butów będzie przypadała na rynki w Azji, Ameryce Łacińskiej, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

1 sierpnia 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
1.08.2018

Alianci i operacja Frantic 7 w spocie PFN na rocznicę Powstania Warszawskiego

Polska Fundacja Narodowa z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego przygotowała kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma przybliżać obcokrajowcom historię powstańczego zrywu. Koncentruje się ona na operacji Frantic 7 przeprowadzonej przez siły powietrzne Armii Amerykańskiej 18 września 1944 r. Działania komunikacyjne skierowane są przede wszystkim do mieszkańców Europy Zachodniej i USA.