Grywalne reklamy i inne narzędzia dla gier mobilnych na Facebooku
  • 0
  • 3
2.08.2018

Grywalne reklamy i inne narzędzia dla gier mobilnych na Facebooku

Facebook przedstawił trzy nowe rozwiązania reklamowe. To grywalne reklamy, optymalizacja wskaźnika utrzymania klientów i możliwość ustalenia minimalnej stawki ROAS (zwrotu z nakładów na reklamę). Mają one pomóc markom gier mobilnych w nawiązaniu kontaktu z najbardziej wartościowymi graczami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2018

Do 2025 r. przedstawiciele pokolenia Y i Z będą stanowić ponad 40 proc. klientów marek luksusowych. Badanie Deloitte

Sprzedaż stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosła w minionym roku obrotowym* 217 mld dol. Jak wynika z raportu Deloitte, marki luksusowe zmieniają model działalności, aby dostosować się do oczekiwań młodszych klientów i konsumentów z rynków wschodzących. W tym roku za ponad połowa globalnej sprzedaży ubrań oraz butów będzie przypadała na rynki w Azji, Ameryce Łacińskiej, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

1 sierpnia 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
1.08.2018

Alianci i operacja Frantic 7 w spocie PFN na rocznicę Powstania Warszawskiego

Polska Fundacja Narodowa z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego przygotowała kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma przybliżać obcokrajowcom historię powstańczego zrywu. Koncentruje się ona na operacji Frantic 7 przeprowadzonej przez siły powietrzne Armii Amerykańskiej 18 września 1944 r. Działania komunikacyjne skierowane są przede wszystkim do mieszkańców Europy Zachodniej i USA.