Jak zdobyć kompetencje digitalowe?

Przekrojowa wiedza ekspercka pozwala swobodnie poruszać się po rynku i prowadzić rozmowy z przedstawicielami agencji, domów mediowych czy dostawcami narzędzi technologicznych. To sprzyja podejmowaniu optymalnych decyzji o współpracy, realizacji kampanii czy wdrożeniach projektów i selekcji platform.

O edukacji w e-marketingu i certyfikacji umiejętności z Arturem Maciorowskim rozmawia Dorota Jarosz

Artur Maciorowski

Wiceprzewodniczący Rady ds. Kompetencji przy IAB Polska | DIMAQ, trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca SGH i AGH oraz tutor CIM „Digital Strategy” w firmie Questus. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu. Redaktor prowadzący magazynu „Online Marketing Polska" i „Social Media Manager". Autor książek: „E-marketing w Praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, „Skuteczny e-mail marketing” oraz współautor „Wskaźników marketingowych” i „Biblii e-biznesu 2”.

Jak zdobyć kompetencje digitalowe?
Dorota Jarosz

W jaki sposób można zostać ekspertem w obszarze marketingu internetowego?

Artur MaciorowskiArtur Maciorowski

Z pewnością łącząc kompetencje praktyczne bazujące na zrealizowanych projektach i kampaniach internetowych z gruntowną wiedzą w obszarze e-marketingu. A dziś coraz trudniej być ekspertem w każdym obszarze marketingu interaktywnego i legitymować się statusem eksperta w każdej dziedzinie digital marketingu.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się