Świat się starzeje, a konsekwencje tego odczują marki. Raport Havas Prosumer The Future of Aging
  • 0
  • 3
23.08.2021

Świat się starzeje, a konsekwencje tego odczują marki. Raport Havas Prosumer The Future of Aging

Głównym wyzwaniem dla marek będzie stworzenie produktów, których komunikacja pozwoli na uniknięcie zaszufladkowania konsumentów. Dla społeczeństw najtrudniejszym zadaniem będzie przywrócenie młodym nadziei na lepszą przyszłość. To wnioski z badania Prosumer The Future of Aging przygotowanego przez Havas.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2021