Personalia

Tomasz Szambelan przechodzi z LifeTube do Abstra

Stanowisko strategy development and analytics managera w firmie Abstra objął Tomasz Szambelan, dotychczasowy head of support department w LifeTube. Większościowymi udziałowcami Abstra są twórcy kanału Abstrachuje.tv.

W nowej roli Tomasz Szambelan zajmie się tworzeniem strategii rozwoju kanałów YouTube z portfolio Abstra. Do jego obowiązków należeć będą również:

  • obsługa i realizacja kampanii reklamowych poprzez system reklam YouTube,
  • analiza statystyk i efektywności poszczególnych kanałów należących do Abstra.

Przez ostatnie 4 lata związany był z LifeTube. W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy zarządzał tam działem support. W LifeTube odpowiadał także za audyty, opracowanie strategii i analizy kanałów, pozyskiwanie nowych twórców oraz realizację kampanii Google Ads.

W 2018 r. portfolio Abstra rozrosło się do 13 kanałów, które już wkrótce przekroczą poziom 2 mld wyświetleń. Na tym nie poprzestaniemy. Już w najbliższych miesiącach uruchomimy kolejne kanały. Pragnąc pozyskiwać jeszcze większą liczbę partnerów komercyjnych, musimy jeszcze lepiej analizować efektywność kampanii prowadzonych w naszych kanałach. Dzięki Tomkowi  z pewnością nam się to uda – powiedział Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.



Reklama