Personalia

Katarzyna Szewczuk nową dyrektor zarządzającą FCB Bridge2Fun

2 stycznia Katarzyna Szewczuk objęła stanowisko managing directora w agencji FCB Bridge2Fun. Wcześniej przez 2 lata pełniła rolę business growth directora w ramach grupy Grey.

W latach 2013–2016 zarządzała działem obsługi klienta Grey jako client service director. Wcześniej jako regional account director odpowiadała za komunikację marek GSK w regionie CEE.

Podczas siedemnastu lat pracy w branży agencyjnej współpracowała z wieloma klientami z różnych kategorii. Były wśród nich firmy takie jak Bat, Browary Lubelskie Perła, Cyfrowy Polsat, Lotos, SmartDom, GSK, PKN Orlen, Idea/Orange, Telekomunikacja Polska, Costa Coffee, Emirates, Mastercard, Ferrero czy Green Cafe Nero.

Wiele projektów, przy których pracowała, zostało nagrodzonych prestiżowymi nagrodami, w tym m.in. pięciokrotnym podium na Golden Drum oraz sześcioma statuetkami Effie. Współtworzyła także sukcesy agencji RedCell oraz Grey, które zaowocowały tytułami Agencji Roku w raporcie „Media & Marketing Polska” oraz Kantar Millward Brown.

Zgodnie ze strategią hybrydowości agencji ciągle poszerzamy obszary usług marketingowych dla naszych klientów. Wykorzystujemy także potencjał spółek holdingu 4Fun Media Group. To stosowny moment, aby powiększyć zespół agencji o osobę zarządzającą na poziomie operacyjnym.

Bardzo się cieszę, że Kasia przyjęła moją propozycję. Znamy się od wielu lat, pracowaliśmy z sukcesami przy bardzo wielu projektach. Jestem przekonany, że jej ogromne doświadczenie – począwszy od organizacji największych komercyjnych przedsięwzięć muzycznych, typu koncert Stinga z okazji rebrandingu TP/Orange, po zarządzanie regionalnym budżetem GSK – korzystnie i zauważalnie wpłynie na przebieg prac dla naszych klientów – mówi Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

  • 1

Katarzyna Szewczuk i Rafał Baran



Reklama