Personalia

Sławomir Pliszka strategic advisorem w agencji Vecton

Stanowisko strategic advisora w agencji marketing automation Vecton będącej częścią grupy digitalowej Whites objął Sławomir Pliszka. Będzie odpowiedzialny za strategiczne doradztwo dla kluczowych klientów.

Sławomir Pliszka to ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w digital marketingu. Specjalizuje się w strategii CRM i automatyzacji marketingu. Poprzednio związany z Expondo – firmą z rynku B2B sprzętu profesjonalnego. Jako head of CRM and marketing automation odpowiadał m.in. za:

  • maksymalizowanie retencji klientów,
  • analizę efektywności komunikacji,
  • strategie personalizacji komunikacji marketingowej.

Rozwój branży marketing automation skutkuje mnogością rozwiązań biznesowych. Wierzymy, że pomagając naszym klientom sformułować właściwą strategię marketing automation, możemy znacząco przyczynić się do ich wzrostu – mówi nowy strategic advisor.

Vecton oferuje narzędzia i strategie marketingu automation, które umożliwiają zbieranie szczegółowych danych o klientach i angażowanie ich w spersonalizowaną komunikację.

  • 1
Sławomir Pliszka

Sławomir Pliszka – strategic advisor w agencji Vecton



Reklama