Personalia

Zmiany w zarządzie agencji Tears of Joy

Zarząd agencji social media i influencer marketingu Tears of Joy tworzyli dotychczas Łukasz Kępiński (prezes) oraz Marcin Siekierski i Przemysław Cyluk (członkowie zarządu). Teraz dołączyli do nich: Magdalena Stańczak (managing director) oraz Adam Sułkowski (client services director).

Magdalena Stańczak odpowiada w agencji za zarządzanie operacyjne i kompleksową realizację kampanii. Adam Sułkowski czuwa nad jakością obsługi klientów i rozwojem biznesu. Nowi członkowie zarządu przynoszą ze sobą świeże spojrzenie i nowe pomysły, które mają wzmocnić pozycję Tears of Joy na rynku rozrywkowym.

(…) Rozwój naszej firmy jest nierozłącznie związany z duetem Magdy i Adama. Praktycznie od początku pozwolili zespołowi oraz mi tworzyć miejsce, w które wierzymy wspólnie. I cieszę się, bo jednak po tylu latach, gdy nie zawsze było wesoło, łatwo i przyjemnie, zdecydowali się przyjąć tę nową rolę i rozpocząć kolejną wspólną przygodę – mówi Łukasz Kępiński, prezes zarządu spółki.

Firma kontynuuje misję dostarczania klientom doświadczeń rozrywkowych. Dąży też do dostarczania skutecznych strategii marketingowych oraz stałego podnoszenia jakości obsługi klienta. Nowe zmiany w zarządzie mają być krokiem na drodze do osiągnięcia tego celu.

Agencja prowadziła kampanie influencerskie dla marek takich jak Durex, Lotto, Lego, Nestle, Monini. Obsługiwała także social media marek Semilac czy Riot Games. Zdobywała nagrody Cannes Lions, Effie, KTR i IAB Mixx.

  • 1

Nowi w zarządzie Tears of Joy: Adam Sułkowski i Magdalena Stańczak oraz prezes zarządu, Łukasz Kępiński

 



Reklama