Personalia

Patrycja Hatalska odpowiedzialna za dalszy rozwój komunikacji lifestyle’owej w 38Content Communication

Do 38Content Communication dołączyła Patrycja Hatalska. Jako lider jednego z zespołów będzie nadzorowała dalszy rozwój komunikacji lifestyle’owej. Objęła stanowisko group account managera. Będzie też odpowiedzialna za budowanie nowych kompetencji w agencji.

Patrycja Hatalska przez kilkanaście lat była dyrektorem marketingu i PR m.in. w Vistula Retail Group. Odpowiadała za budowanie takich marek jak Vistula, Wólczanka, W.Kruk i prowadzenie działań marketingowych marki Rolex w Polsce. Wcześniej związana z branżą FMCG (Heinz, Pudliszki) i farmaceutyczną (Roche Pharmaceuticals). Ma ponad 20-letnie doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, strategii marketingowej, a także w rozwoju e-commerce i w zakupie mediów. Jest specjalistką od marek premium. Zdobyła też kilkunastoletnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego.

Branża PR stale ewoluuje, dostosowując się do potrzeb zarówno klientów, jak i odbiorców. W tym ujęciu PR produktowy potrzebuje nowego, strategicznego podejścia. Wymaga wpisania go w zmieniające się potrzeby mediów tradycyjnych oraz odpowiedniego usytuowania w nowych mediach. Zależy nam także na budowie zaangażowanego podejścia do marek i tworzenia kampanii Human2Human, w których liczy się człowiek. Patrycja jest osobą, która idealnie łączy wiedzę o produkcie z jego sukcesem biznesowym. To bardzo doby prognostyk działań, którymi będzie zarządzać – powiedziała Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication.

  • 1

Patrycja Hatalska – group account manager w 38Content Communication



Reklama