28.02.2006Nowy Brand Manager marki Kasztelan TweetPiotr Walenczak został nowym Brand Managerem marki Kasztelan w Carlsberg Polska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53964 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
28.02.2006Great Open House znowu doceniaAgencja Great Open House wraz z początkiem roku postanowiła docenić awansem trzy kolejne osoby. 0 0 0
28.02.2006One-2-One S.A. pozyskał Dyrektora InwestycyjnegoOne-2-One S.A., lider w dostarczaniu usług mobilnych dla mediów, zatrudnił Mariusza Malca na stanowisku Dyrektora Inwestycyjnego. Do jego obowiązków należy między innymi nadzór właścicielski nad spółkami podległymi oraz przygotowywanie ekspansji firmy. Mariusz Malec został Członkiem Zarządu spółki One-2-One S.A., a także Wiceprezesem Zarządu jednej ze spółek zależnych - One-2-One Mobile Ideas Gmbh, działającej na rynku niemieckim. 0 0 0
27.02.2006RD Group poszerza zespół1 lutego do działu client service Agencji Reklamowej RD Group dołączył Paweł Bobrek, który objął stanowisko Account Managera. Paweł Bobrek ma 27 lat, jest absolwentem polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej pracował m.in. w agencjach DDB Warszawa i Ad Fabrika FCB. 0 0 0
24.02.2006Joanna Stachowska nowy Marketing Manager ICI Polska13 lutego br. Joanna Stachowska objęła funkcję Marketing Managera w ICI Polska. Joanna Stachowska będzie odpowiedzialna za całościową realizację budżetu marketingowego marek ICI Polska – Dulux, Hammerite i Pillak. 0 0 0
22.02.2006Awanse w agencji Grupa ABKAnna Łomża objęła stanowisko PR Executive w agencji Grupa ABK. Do jej obowiązków należy dbanie o wizerunek agencji, budowanie relacji z mediami oraz obecnymi i potencjalnymi klientami. W zakres jej obowiązków wchodzi również nadzór nad współpracą z mediami i promocja medialna Programów Własnych agencji w tym – „SportujSię!”; „inetcom.pl” oraz „art dea”. Jednak do jej najważniejszych zadań należy prowadzenie programu „idea awards”, pierwszego w Polsce konkursu reklamowego. 0 0 0
22.02.2006Nowy rzecznik JutrzenkiMichał Aleksandrowicz został nowym rzecznikiem prasowym Jutrzenki S.A. 0 0 0