22.02.2006Nowy rzecznik Jutrzenki TweetMichał Aleksandrowicz został nowym rzecznikiem prasowym Jutrzenki S.A.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53450 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
22.02.2006Awanse w agencji Grupa ABKAnna Łomża objęła stanowisko PR Executive w agencji Grupa ABK. Do jej obowiązków należy dbanie o wizerunek agencji, budowanie relacji z mediami oraz obecnymi i potencjalnymi klientami. W zakres jej obowiązków wchodzi również nadzór nad współpracą z mediami i promocja medialna Programów Własnych agencji w tym – „SportujSię!”; „inetcom.pl” oraz „art dea”. Jednak do jej najważniejszych zadań należy prowadzenie programu „idea awards”, pierwszego w Polsce konkursu reklamowego. 0 0 0
22.02.2006Nowy Junior Brand Manager w Dziale Marketingu Carlsberg PolskaDo zespołu marketingowego Carlsberg Polska dołączyła, jako Junior Brand Manager, Agnieszka Ciesielska. Agnieszka będzie odpowiedzialna za rozwój nowych projektów oraz nowe inicjatywy marketingowe. 0 0 0
22.02.2006Nowy PR manager w Clear Channel PolandW dniu 20 lutego 2006 r. do zespołu Clear Channel Poland dołączyła Malwina Kiepiel na stanowisku Managera ds. Komunikacji i PR. 0 0 0
21.02.2006EventLab podsumowuje pierwszy rok działalnościW 2005 agencja experiential marketing EventLab zbudowała stabilny zespół, pozyskała rozbudowane portfolio Klientów, a tym samym zapewniła sobie już w pierwszym roku działalności operacyjną i finansową niezależność od macierzystej DougFaberFamily (DFF). Julian Kozankiewicz dotychczas kierujący agencją na stanowisku Event Director został udziałowcem i Managing Partnerem agencji. 0 0 0
21.02.2006Ambra S.A. wzmacnia dział marketinguMałgorzata Babicz dołączyła do działu marketingu firmy Ambra S.A. -lidera polskiego rynku win. Na stanowisku Junior Brand Managera będzie odpowiedzialna za markę Piccolo (bezalkoholowy napój gazowany dla dzieci). 0 0 0
21.02.2006PUNKT powiększa dział New BusinessTym samym dział New Business liczy trzy osoby i jest kolejnym punktem rozwoju Agencji Reklamowej PUNKT. 0 0 0