Personalia

Natalia Załęcka chief business officerem w Value Media

1 marca 2024 r., po ponad dwudziestu latach pracy po stronie klientów i agencji consultingowej, Natalia Załęcka dołącza do Value Media jako chief business officer. Nowe stanowisko zostało stworzone w celu wzmocnienia strategicznego podejścia agencji oraz dalszego rozwoju jej oferty. Załęcka swoje doświadczenie zdobywała, pracując m.in. dla marki eObuwie oraz agencji consultingowej Deloitte.

Natalia Załęcka ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze digital oraz marketingu. Była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji m.in. dla takich marek jak Algida, Łowicz czy Getin Noble Bank. W ostatnich latach związana była z Deloitte. Jako head of marketing transformation zarządzała zespołem transformacji marketingowej, w którym doradzała klientom w zakresie strategii.

Związana była również z eObuwie. W roli brand directora nadzorowała działania reklamowe oraz odpowiadała za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej marki. W jej spektrum zainteresowań znajdują się m.in. takie obszary, jak zastosowanie w marketingu danych i technologii, których użycie wpływa na rozwój biznesu klientów.

Jej przełożonym będzie Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający agencji. Będzie także odpowiedzialna za zarządzanie zespołem strategów Value Media.

  • 1
Natalia Załęcka

Natalia Załęcka – chief business officer w Value Media

 



Reklama