Personalia

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2 jako account director

Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko account director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej. Ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako account director.

Sylwia Kobus rozpoczęła karierę w 2005 r. w Havas Group. Współpracowała z klientami takimi jak m.in. Volvo, Rockwool czy Hortex. Doświadczenie zbierała również w agencjach takich jak Starcom, Walk Digital czy Whites. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Volvo, Hortex, Coca-Cola, Danone, L’Oréal czy Procter & Gamble.

W agencji Altavia Kamikaze + K2 obejmuje stanowisko account director w zespole L’Oréal i przede wszystkim za to portfolio będzie odpowiedzialna. Do jej głównych zadań będzie należało poszerzanie zakresu działań agencyjnych dla tego klienta w ramach oferty agencji.

W Altavia Kamikaze + K2 działamy zorganizowani w multidyscyplinarnych zespołach. Dzięki temu jesteśmy w stanie najtrafniej zdefiniować potrzeby naszych klientów i na nie odpowiadać. Doświadczenie Sylwii Kobus, która dołącza do agencji jako head jednego z takich teamów, pozwoli efektywnie biznesowo prowadzić współpracę z klientami oraz zadbać o harmonizację procesów wewnątrz zespołu – mówi Katarzyna Kosińska-Rysz, client service director w agencji.

Współpraca L’Oréal i Kamikaze trwa nieprzerwanie od piętnastu lat. Bardzo się cieszę, że teraz Sylwia wzmacnia dodatkowo nasz zespół współpracujący z tym klientem – dodaje Michał Ryszkiewicz, managing partner Altavia Kamikaze + K2.

  • 1
Sylwia Kobus

Sylwia Kobus – account director w Altavia Kamikaze + K2



Reklama