Personalia

Mikołaj Szymborski dyrektorem marketingu Legii Warszawa

Z początkiem sierpnia dyrektorem marketingu Legii Warszawa został Mikołaj Szymborski. Przejął zarządzanie działem marketingu klubu. Nadzór nad całością pionu sprawuje Szymon Milczanowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar komercyjny i marketingu.

Mikołaj Szymborski karierę marketingową rozpoczynał 20 lat temu w agencjach reklamowych, w tym w Euro RSCG (dziś Havas Group). Zdobył doświadczenie m.in. we wdrażaniu konsumenckich platform lojalnościowych, e-CRM i e-commerce. Jest ekspertem w zarządzaniu portfelem marek.

Przez ostatnie 10 lat związany był z grupą Pernod Ricard. Ostatnio pełnił funkcję global brand directora. Odpowiadał za marketing i sprzedaż na świecie polskich marek z portfolio Grupy. Przez lata zarządzał w Polsce takimi markami jak Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell czy Absolut. Tworzone przez niego kampanie były nagradzane w konkursach Effie czy Golden Arrow.



Reklama