Personalia

Tomasz Danielewicz na czele kreacji Bluecloud Interactive

Z początkiem sierpnia Tomasz Danielewicz objął stanowisko dyrektora kreatywnego Bluecloud Interactive. Dotychczas piastująca tę funkcję Monika Donner przechodzi na nowo utworzone stanowisko creative strategy directora i dołącza do działu strategii. Dział UX wzmacnia Piotr Cegielski.

Tomasz Danielewicz w Bluecloud Interactive będzie odpowiadał za 20-osobowy dział kreacji, podlegając bezpośrednio zarządowi. Z branżą reklamową jest związany od dziewiętnastu lat. Ze szczególną uwagą śledzi i wykorzystuje nowe trendy w komunikacji, które przekłada na strategie kreatywne.

Doświadczenie zdobywał, pracując w agencjach TBWA, EuroRSCG, McCann, GoldenSubmarine czy They.pl. Wraz ze swoimi zespołami zdobywał m.in. nagrody Effie Awards, KTR, IAB Creative Showcase, The FWA, The FWAfoto, Mobile Trends Awards, Mixx Awards, New York Festivals. Juror w konkursach KTR.

Pracował dla marek: Skoda Polska, Volkswagen Group, Nissan Europe, Honda Motor Poland, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Pekao, Lukas Bank, Nivea Beiersdorf, PKN Orlen, Mars Polska, Unilever Polska, Adidas, Kompania Piwowarska.

Do zespołu dołączył także Piotr Cegielski, który objął stanowisko szefa działu UX. Ma ponad 10-letnie doświadczenie. Pracował dla marek: PLL LOT, T-Mobile, Play, Edipresse, Eska, Radio Zet, ING BŚ, Eurobank, Pandora, L’Oreal, Leroy Merlin, Auchan. W Bluecloud Interactive sprawuje pieczę nad architekturą informacji.



Reklama