Spark Foundry tworzy Growth Team. Na jego czele stanie Michał Pyc
Agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe, tworzy Growth Team. Jego głównym zadaniem jest wsparcie klientów w rozwoju dojrzałości cyfrowej, czyli wzrost biznesu oparty na strategii innowacji i rozwiązaniach data & tech. Zespołem pokieruje Michał Pyc, nominowany na stanowisko growth directora.
Michał Pyc od dwudziestu lat wspiera marketerów w budowaniu i skutecznym wdrażaniu strategii komunikacji marek. Od 2015 r. związany jest z Grupą Publicis, a od 2019 r. z agencją Spark Foundry. Odpowiadał w niej za prowadzenie kluczowych klientów. Prelegent konferencji branżowych (Forum IAB, Kongres Badaczy). Wielokrotny laureat Effie Awards, autor metaanalizy i raportu „Kreatywność na sterydach”. Opracowanie ocenia wpływ elementów kreacji TV na ROI w kampaniach reklamowych.
Działania Growth Teamu mają być odpowiedzią na wyzwania związane z efektywnym zarządzaniem ekosystemem danych kampanii digital, zwłaszcza w obliczu zmian i wyzwań najbliższego roku. Jednym z głównych obszarów pracy zespołu będzie wdrażanie rozwiązań z portfela Google Marketing Platform. Są to rozwiązania m.in. z obszarów:
- zaawansowanej analityki,
- scoringu kampanii,
- optymalizacji konwersji i kreacji.
Dodatkowo Growth Team będzie wsparciem we wdrożeniach rozwiązań z obszaru zaawansowanej analityki digital, tj. ad verification, attention oraz rozwoju obecności klientów w obszarze retail mediów. W tym celu będzie blisko współpracował z praktykami specjalistycznymi Publicis Groupe:
- zespołami Platforms, Performics oraz Yotta;
- NextTechnow – programem akceleracyjnym Publicis Groupe, skoncentrowanym na budowaniu partnerstw ze start-upami z obszaru martech & adtech.
Zespół Michała Pyca funkcjonować będzie równolegle z zarządzanym przez Małgorzatę Hejkę teamem Strategy & Innovation.
- 1