Personalia

Mateusz Wisznicki nowym brand managerem Polskiej Ligi Esportowej

Stanowisko brand managera w Polskiej Lidze Esportowej objął Mateusz Wisznicki (mytr). Do jego głównych zadań należy rozwój kreatywny marki i zwiększanie jej świadomości wśród odbiorców.

Mateusz Wisznicki ma ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu i pracy kreatywnej. Pracował dla agencji kreatywnych takich jak Saatchi & Saatchi, Digitas czy 180heartbeats + Jung v Matt. Tworzył kampanie i współpracował z takimi markami jak Toyota, Lexus, NC+, Canal+, HBO, Visa, Jack Daniels, IKEA, Credit Agricole, Max Factor i wiele innych.

Z e-sportem związany jest od siedemnastu lat, w różnych rolach. Ostatnio był creative directorem w start-upie gamingowym Gamin.gg. Jak sam zaznacza, objęcie nowej funkcji jest dla niego nowym wyzwaniem, ale też naturalnym powrotem do e-sportowych korzeni.

  • 1

Mateusz Wisznicki – brand manager w Polskiej Lidze Esportowej



Reklama