Personalia

Anna Gorczyca business intelligence partnerem w agencji badawczej Annalect (OMD Group)

Dotychczasowa group account director w agencji Annalect, Anna Gorczyca objęła stanowisko business intelligence partner. Powierzono jej zarządzanie zespołem data science, realizację projektów analitycznych dla wszystkich klientów OMD Group oraz kontynuację poszerzania agencyjnego portfolio narzędzi z kategorii business intelligence.

Jako business intelligence partner Anna Gorczyca będzie:

  • kierować zespołem realizującym projekty z obszaru data science;
  • odpowiadać za kompleksowe zarządzanie danymi i analizy strategiczne dla klientów OMD Group;
  • kontynuować poszerzanie oferty badawczo-analitycznej oraz prace wdrożeniowe nowoczesnych technologii służących ocenie efektywności kampanii mediowych.

To ekspertka z szerokim, 18-letnim doświadczeniem mediowym. Jako group account director z ramienia OMD Group z sukcesami obsługiwała kluczowych klientów agencji, wśród nich m.in. marki Mercedes-Benz Polska, UPC, HP czy Warner Bros. Współtworzyła wiele kampanii docenianych w najważniejszych marketingowych konkursach, w tym reklamy sterowanej głosem w smartfonie dla marki Mercedes-Benz. Jest również wykładowczynią na Podyplomowych Studiach Reklamy SGH oraz doświadczoną prelegentką najważniejszych, branżowych konferencji.

  • 1
Anna Gorczyca

Anna Gorczyca – business intelligence partner w agencji Annalect (OMD Group)



Reklama