Małgorzata Ambrożewicz pokieruje platformą Kantar Marketplace w Polsce
Od września 2023 r. Małgorzata Ambrożewicz obejmuje stanowisko Kantar Marketplace business development director. Platforma działa od 2019 r. i oferuje badania na żądanie.
Ostatnio Małgorzata Ambrożewicz zajmowała się badaniami kampanii mediowych w domenie media & digital w Kantar Polska. Do jej obowiązków należało:
- kompleksowe prowadzenie projektów badawczych z zakresu szeroko rozumianego digitalu,
- budowanie relacji z klientami.
Prowadziła również badania kampanii wielokanałowych i doradzała klientom pod kątem efektywności ich działań mediowych. Po stronie Kantar Polska była odpowiedzialna za konkurs YouTube Works w Polsce, którego celem jest wyłonienie najbardziej kreatywnych i efektywnych reklam na polskim YouTube.
Platforma Kantar Marketplace
Umożliwia specjalistom ds. wiedzy o konsumentach, a także marketerom i agencjom szybsze testowanie, zdobywanie wiedzy i podejmowanie działań. Ta zautomatyzowana platforma jest dostępna obecnie w 70 krajach. Dostarcza insighty o jakości pozwalającej na podejmowanie decyzji w sytuacjach takich jak konieczność uzyskania informacji zwrotnej na temat:
- pomysłu kreatywnego,
- opracowania nowego produktu,
- rozpoczęcia kampanii reklamowej.
Z platformy korzysta obecnie ponad 1300 klientów korporacyjnych i instytucjonalnych.
- 1