Personalia

Katarzyna Spałek head of social media w MullenLowe Warsaw

Na nowo utworzonym stanowisku head of social media Katarzynie Spałek powierzono jej zadanie koordynacji komunikacji social media oraz projektów influencer i gaming marketingu dla klientów agencji MullenLowe Warsaw.

Ostatnie dziewięć lat Katarzyna Spałek pracowała w Dentsu – ostatnio jako account supervisor. Odpowiadała głównie za projekty social media m.in. dla klientów takich jak Grupa Polsat Plus, Esoleo, Telewizja Polsat, L’Oreal, W.Kruk, Vistula, Alma, Kruszwica (Finuu), Intersnack (Przysnacki), Avon, Biedronka, Auchan. Współtworzyła także program gamingowy dla marki Xbox Microsoftu. W sumie ma 14-letnie doświadczenie pracy w branży. Wcześniej pracowała także w Akon Marketing Partners (tu dla Henkel, Bic i Nestle) oraz w agencji Socializer.

Media społecznościowe i influencer marketing odgrywają ogromną rolę w pracy, którą wykonujemy dla klientów. Nasze portfolio w tym zakresie stale się powiększa – komentuje Przemysław Półtorak, digital director MullenLowe Warsaw. – W szybko zmieniającym się cyfrowym świecie Kasia wnosi także ciekawe know-how z zakresu gamingu.  Pomoże nam to rozbudować ofertę – dodaje.

MullenLowe realizuje kampanie w zakresie social media m.in. dla Kinder (Ferrero), Douglas Polska, Pattex (Henkel), Maybelline (L’Oreal) czy Delikatesów Centrum.

  • 1

Katarzyna Spałek – head of social media w MullenLowe Warsaw



Reklama