Personalia

Justyna Skrzypek nowym dyrektorem marketingu American Lens

Nową dyrektor marketingu w American Lens, firmie soczewek i szkieł okularowych, została Justyna Skrzypek. Z marketingiem branży optycznej związana jest od 2014 r.

Na nowym stanowisku Justyna Skrzypek zajmie się:

  • tworzeniem i wdrożeniem kompleksowej strategii marketingowej oraz public relations,
  • rozwojem portfolio produktów,
  • wprowadzeniem kreatywnych rozwiązań biznesowych dla branży optycznej,
  • relacjami z partnerami biznesowymi,
  • dynamicznym rozwojem marketingu dla niezależnych optyków w Polsce.

Przez ostatnie 9 lat pełniła stanowisko country marketing director na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (CEE) w Grupie Essilor. Była odpowiedzialna za zarządzanie całym procesem marketingowym. Rozwojem, wdrożeniem i nadzorem kompleksowych strategii B2B i B2C, w tym wprowadzaniem na obsługiwane rynki nowych produktów. Zarządzała komunikacją przy połączeniu Grupy Essilor, Luxottica i Grand Vision.

Z marketingiem związana jest od ponad dwudziestu pięciu lat

Zajmowała wysokie stanowiska zarządcze po stronie:

  • agencji (client service director w McCann; communication, deputy managing director w agencji Polymus),
  • firm (marketing & PR manager na Polskę i kraje bałtyckie w Pumie; country marketing director na Polskę i kraje bałtyckie w Grupie Essilor).

Jako pierwsza kobieta w branży optycznej wprowadziła na rynek innowacyjne programy komunikacyjne 360 stopni, np.:

  • kampanię szkieł progresywnych Varilux z Danutą Stenką,
  • platformę edukacyjną „Czas na wzrok”, która otrzymała nagrodę Srebrnego Spinacza 2019 w kategorii uroda, higiena i wellness.

Ukończyła marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim.

  • 1
Justyna Skrzypek dyrektorem marketingu American Lens

Justyna Skrzypek nowym dyrektorem American Lens



Reklama