Justyna Skrzypek nowym dyrektorem marketingu American Lens
Nową dyrektor marketingu w American Lens, firmie soczewek i szkieł okularowych, została Justyna Skrzypek. Z marketingiem branży optycznej związana jest od 2014 r.
Na nowym stanowisku Justyna Skrzypek zajmie się:
- tworzeniem i wdrożeniem kompleksowej strategii marketingowej oraz public relations,
- rozwojem portfolio produktów,
- wprowadzeniem kreatywnych rozwiązań biznesowych dla branży optycznej,
- relacjami z partnerami biznesowymi,
- dynamicznym rozwojem marketingu dla niezależnych optyków w Polsce.
Przez ostatnie 9 lat pełniła stanowisko country marketing director na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (CEE) w Grupie Essilor. Była odpowiedzialna za zarządzanie całym procesem marketingowym. Rozwojem, wdrożeniem i nadzorem kompleksowych strategii B2B i B2C, w tym wprowadzaniem na obsługiwane rynki nowych produktów. Zarządzała komunikacją przy połączeniu Grupy Essilor, Luxottica i Grand Vision.
Z marketingiem związana jest od ponad dwudziestu pięciu lat
Zajmowała wysokie stanowiska zarządcze po stronie:
- agencji (client service director w McCann; communication, deputy managing director w agencji Polymus),
- firm (marketing & PR manager na Polskę i kraje bałtyckie w Pumie; country marketing director na Polskę i kraje bałtyckie w Grupie Essilor).
Jako pierwsza kobieta w branży optycznej wprowadziła na rynek innowacyjne programy komunikacyjne 360 stopni, np.:
- kampanię szkieł progresywnych Varilux z Danutą Stenką,
- platformę edukacyjną „Czas na wzrok”, która otrzymała nagrodę Srebrnego Spinacza 2019 w kategorii uroda, higiena i wellness.
Ukończyła marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim.
- 1