Dwoje polskich specjalistów w jury Cannes Lions 2023
Od 19 do 23 czerwca będzie trwała tegoroczna jubileuszowa, 70. edycja festiwalu Cannes Lions International Festival of Creativity. Organizatorzy ogłosili skład czternastu grup jurorskich. Wśród jurorów są przedstawiciele branży z Polski: Agnieszka Klimczak i Piotr Osiński.
Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R Poland, będzie oceniał zgłoszenia w Cannes Lions 2023 w kategorii Brand Experience & Activation. Skupia się ona na kompleksowym budowaniu marek z wykorzystaniem m.in. projektowania doświadczenia konsumentów i ich pełnego angażowania poprzez dostępne touchpointy.
W ciągu 15 lat kariery zawodowej Osiński zdobył ponad 80 nagród branżowych, w tym Cannes Lions, Clio, LIA, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum, Effie i inne. W tym roku będzie także zasiadał w jury festiwalu Golden Drum.
Agnieszka Klimczak, creative partner FCB&TheMilkman, jest w składzie jury Direct Lions. Kategoria ta należy do ścieżki Engagement, której partnerem jest LinkedIn.
W gronie jurorów Cannes Lions Klimczak zasiadała już w 2018 r., w kategorii Brand Experience & Activation. Jako juror oceniała również prace w tegorocznym One Show. W swojej karierze zdobyła ponad 90 nagród i była wielokrotnie w składzie jurorskim polskich i zagranicznych konkursów takich jak One Show, Cannes Lions, LIA, Clio, Cristal Festival, KTR. Niedawno zakończyła podwójną kadencję w zarządzie KTR, gdzie przez lata wpływała na podnoszenie poziomu kreatywności na rodzimym rynku.
- 2