Personalia

Joanna Bosakirska: z Media Direction OMD do Veovee. Stanęła na czele działu client service

Do warszawskiej agencji digitalowej Veovee dołączyła Joanna Bosakirska. Jako chief business officer stanęła na czele działu client service i będzie odpowiedzialna m.in. za jego rozwój. Zespół agencji zasilili również Milena Wieleńska oraz Karol Giżowski. Oboje objęli stanowiska account managerów.

Joanna Bosakirska z branżą marketingową jest związana od ponad szesnastu lat. Specjalizuje się w:

  • monitorowaniu działań operacyjnych firm,
  • ocenie strategii biznesowych,
  • opracowywaniu i wdrażaniu zmian zwiększających ich efektywność.

W Veovee jest odpowiedzialna za:

  • zarządzanie działem client service i jego rozwój,
  • dbanie o relacje z klientami agencji,
  • działania new business.

Wcześniej była chief business directorem w Media Direction OMD (Omnicom Media Group)

Zarządzała jednym z zespołów klienckich, zajmującym się:

  • tworzeniem strategii komunikacji,
  • planowaniem i zakupem mediów,
  • specjalistycznymi usługami oferowanymi przez dom mediowy.

Poprzednio przez 5 lat pracowała w Arena Media (Havas Media Network), ostatnio jako business unit managing partner. Zajmowała się m.in. zarządzaniem zespołem client service oraz realizacją planów sprzedażowych i biznesowych firmy. Odpowiadała również za wzmocnienie jej pozycji rynkowej.

Doświadczenie zawodowe zdobywała też w takich agencjach jak Isobar, Havas Creative (wcześniej Euro RSCG), GoldenSubmarine czy OS3. Współtworzone przez nią kampanie były nagradzane w konkursach reklamowych, m.in. w Effie Awards, Mixx Awards czy Golden Arrow.

Mam duże doświadczenie w pracy zarówno po stronie domów mediowych, jak i agencji reklamowych. Chcę wykorzystać je do zbudowania bardzo silnego i efektywnego zespołu client service. Takiego, który będzie nie tylko realizował cele klientów i wspierał ich merytorycznie, ale przede wszystkim będzie partnerem podczas tworzenia przez nich strategii mediowych marek.

Pierwszy krok na drodze do realizacji tego celu już postawiliśmy, zmieniając dotychczasową strukturę agencji. Wprowadziliśmy zespoły klienckie, w ramach których każda firma ma do swojej dyspozycji zarządzającego projektami accounta oraz osoby z działów kreatywno-produktowego oraz developmentu. Wierzę, że wprowadzone zmiany pozwolą nam wnieść nową jakość do agencji i w krótkim czasie wejść na kolejny poziom rozwoju – mówi nowa chief business officer w Veovee.

Milena Wieleńska i Karol Giżowski stanęli na czele dwóch zespołów klienckich, powstałych w ramach zmiany struktury agencji. Będą odpowiedzialni za obsługę jednych z największych na polskim rynku domów mediowych. Obejmuje to planowanie, monitorowanie, realizację i optymalizację kampanii online oraz koordynację pracy zespołów.

  • 1
Joanna Bosakirska

Joanna Bosakirska – chief business officer w Veovee


 

Reklama