Personalia

Anna Rabczuk awansuje w strukturze Publicis Worldwide Polska

W strukturach Publicis Worldwide Polska awansowała Anna Rabczuk. Obejmuje stanowisko business director.

Anna Rabczuk będzie zarządzać siedmioosobowym zespołem pracującym dla takich klientów jak Michelin Hub CEE czy Paul Hartmann. Awans jest efektem jej zaangażowania w pracę agencji oraz zmian wprowadzanych ostatnio w Publicis Worldwide Polska. Ich celem jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta oraz utrwalenie kompleksowego i interdyscyplinarnego podejścia do realizacji projektów.

Z branżą reklamową jest związana od czternastu lat. Specjalizuje się w obszarach cyfrowych, mediów społecznościowych, CRM i aktywacji konsumenckich. W Publicis Worldwide Polska pracuje od 2013 r. Dotychczas piastowała stanowisko account director. Wcześniej pracowała w agencjach Saatchi & Saatchi oraz Grey Worldwide.

Doświadczenie zawodowe zdobywała także w dziale marketingu firmy Peugeot Polska na stanowisku communication & image manager. Zajmowała się obsługą takich marek jak Gallo, Carlsberg, Somersby, Adidas, Visa, Philips, BPH, Cola-Cola Russia, Toyota Motor Poland, Novartis Consumer Heath, T-Mobile, Procter & Gamble Poland and Baltic, Grupa Żywiec, VW Bank i DWS Investing Fund.

Jest absolwentką dziennikarstwa oraz zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

  • 1
Anna Rabczuk

Anna Rabczuk


 

Reklama