Personalia

Dorota Bubka nową creative director w GoldenSubmarine

Z początkiem czerwca stery warszawskiej kreacji GoldenSubmarine objęła Dorota Bubka. Nowa dyrektorka kreatywna będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu kreacji i wyznaczanie zwycięskiego kursu agencji w przetargach branżowych.

Dorota Bubka jest jurorką w konkursach branżowych, m.in. KTR czy Kreaturach. Przewodniczyła również w konkursie Young Creative Lions w kategorii digital. Ma duże doświadczenie w branży reklamowej. Od 2008 r. pracowała w czołowych polskich agencjach zarówno sieciowych, jak i niezależnych.

Na koncie ma projekty internetowe, ATL i 360 stopni. Realizowała je m.in. dla takich klientów, jak Coca-Cola, Sprite, mBank, Alior Bank, ING, Adidas, Volvo, Tymbark, Generali, LOT, Pepco, Play czy Polkomtel.

W warszawskim oddziale GoldenSubmarine zastała trzy rozbudowane zespoły kreatywne pod kierownictwem doświadczonych heads of team. Pod swoje skrzydła wzięła w sumie 26 osób – copywriterów, grafików, art directorów, animatorów i motion designerów. Tworzą oni projekty dla takich klientów, jak Wedel, Citi Handlowy, UPC, Grupa Żywiec czy Intersnack.

 

  • 1
Dorota Bubka

Dorota Bubka


 

Reklama