Personalia

Anna Gajewicz dyrektorem marketingu w Torf Corporation

Z początkiem czerwca stanowisko dyrektora marketingu w randze członka zarządu Torf Corporation objęła Anna Gajewicz. Zajmie się stworzeniem i realizacją strategii marketingowej firmy, rozwijaniem i wdrożeniem nowych marek i produktów, komunikacją marketingową, w tym działaniami w Internecie i social media, PR oraz e-commerce.

Anna Gajewicz kieruje pracą zespołów w pionie marketingu. Zarządza portfolio marek Torf Corporation (w tym flagowym brandem Tołpa) oraz rozwojem marek private label.

Ma ponad 20-letnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych korporacjach, takich jak Danone, Henkel, Frito-Lay, Diageo, Office Depot, Reckitt Benckiser. Zajmowała się tam marketingiem, tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek  i produktów, komunikacją, zarządzaniem i rozwojem biznesu.

Jest trenerem i członkiem The John Maxwell Team – międzynarodowej organizacji działającej na rzecz rozwoju kompetencji przywódczych. Prowadziła programy Johna Maxwella z zakresu przywództwa i komunikacji. Jest też akredytowanym coachem ACC ICF.

Ukończyła studia magisterskie na SGH (Wydział Handlu Zagranicznego) oraz studia podyplomowe w Paryżu w dziedzinie zarządzania.



Reklama